Photobucket

Saturday, May 22, 2010

My Birthday

22 Mei setiap tahun memberi makna kpd saya dan adik saya Imma.....kami berbeza 23 tahun, saya masih ingat emak saya melahirkan adik saya ini semasa saya baru menjadi guru di SMK Paya Besar Kuantan tahun 1987. Pada hujung tahunnya saya berkahwin dan Ogos 88 saya mendapat anak pertama...so beza Imma dan along tak jauh....mereka seperti kawan. Kali ini kami menyambut birthday di Bukit Cahaya Shah Alam (plan kakngah). Kononnya nak berbasikal memecah lemak tapi malangnya hari hujan....kali ini tiada kek hari jadi cuma sempat menggoreng kuetiaw dan sandwich je.


Thanks to hubby, walaupun sudah ada janji main golf dengan ayahcik kat Bukit Tinggi still sempat ke sini untuk celebrate.....so 10.30 pagi dia pun beredar....and thanks juga present yang dia telah belikan....walau bagaimanapun your love to me and the family is more important.

Jauh juga nak berjalan ke pondok de kawasan sawah padi...dengan hujan renyai-renyai.

Selepas tu kami pergi melihat Taman Empat Musim....dan sekarang sedang musim bunga.

Cantik....tamannya kecil tapi menelan belanja yang besar untuk menguruskannya.

2 comments:

  1. hepy besday linda........moga bahagia selalu bersama keluarga

    ReplyDelete
  2. TQ...sama-samalah kita gembira.

    ReplyDelete